- Atak dinozaurów 5/10
- Dziennik cwaniaczka 2 8/10
- Goldfinger 8/10
- Dziennik cwaniaczka 3 8/10
- Roman Barbarzyńca 3D 2/10
- Hans Kloss. Stawka większa niż śmierć 8/10
- Zła kobieta 8/10
- Stowarzyszenie wędrujących dżinsów 5/10
- Stowarzyszenie wędrujących dżinsów 2 7/10
- Hobbit. Niezwykła podróż (K) 9/10
- Lincoln 7/10
- Los numeros 7/10
- Wyśpiewać marzenia 2/10
- Życie Pi 3D (K) 10/10
- Kupiliśmy ZOO 8/10
- Paperman (K) 9/10
- Ralph Demolka (K) 5/10
Luty:
- The Fantastic Flying Books of Mr. Morris Lessmore 8/10
- Adam and Dog 4/10
- Fresh Guacamole 8/10
- Po uszy 6/10
- Noc i Dzień 8/10
- Dom z małych kostek 7/10
- Nie przeszkadzać 7/10
- Slimtime 8/10
- Ojciec i córka 3/10
- Tajemnica Westerplatte (K) 6/10
- Podejrzani zakochani (K) 4/10
Marzec:
- Mama i ja (K) 7/10
- O północy w Paryżu 7/10
- Jack pogromca olbrzymów (K) 9/10
- Piękna i Bestia. Zaczarowany świat Belli 8/10
- Lake Placid. The Final Chapter 1/10 (choć powinno być 0)
- Goryl Śnieżek w Barcelonie 4/10
- Les Miserables. Nędznicy (K) 8/10
- Stworzenie Ziemi 7/10
- Zambezia 2/10
- Hotel Transylwania 6/10
- Strażnicy marzeń 8/10
Czerwiec:
- Iron Man 3 3D (K) 5/10
- Na tropie Marsupilami 2/10
- Magiczne słowa. Opowieść o J. K. Rowling 6/10
- Prawie jak gladiator 3/10
- Rekiny: walka o życie 2/10
- Złodziej tożsamości 6/10
- Van Helsing. Londyńskie zlecenie 8/10
- Beasts of the Bible 7/10
- 12 dni grozy 5/10
Sierpień:
- Anakondy. Krwawe ślady 1/10
- Młode wilki 5/10
- Sharknado 4/10
- Człowiek-rekin 1/10
Wrzesień:
- World War Z 6/10
- Diana (K) 5/10
- R.I.P.D. Agenci z zaświatów 8/10
- Bling Ring 4/10
- Last Minute 7/10
Październik:
- Krudowie 6/10
- Dhoom 2 8/10
- Alicja w Krainie Czarów 5/10
- Wielkie kino 5/10
- Jeździec znikąd 1/10
- Kot w butach 7/10
Mój filmweb: http://www.filmweb.pl/user/elfijka
Hej :)
OdpowiedzUsuńNapiszesz kilka słów o "Los Numeros"? Kiedyś trafiłam na trailer i nawet mnie zainteresował (wulgarność i głupota nie tryskały z niego), ale potem trafiłam na sporo negatywnych recenzji i się zniechęciłam. No i się zastanawiam, czy słusznie.
Irm
Hej! :)
UsuńJa właśnie słyszałam, że ten film jest bardzo słaby i tak też się na niego nastawiłam. Na początku (ogólnie początek może trochę zrazić głupotą) aktorzy grają dość drętwo (jak w teatrzyku szkolnym), ale potem i oni i akcja się rozkręcają. Mnie wciągnęło, fabułę uznałam za ciekawą i - jak dla mnie - nie był to cukierkowy film, z którego wszelka słodycz się wylewa i widzowi robi się mdło.
Ogólnie do filmów polskich, które są reklamowane jako komedie, mam awersję. Ostatnio jednak obejrzałam właśnie "Los numeros", a wcześniej jeszcze "Śniadanie do łóżka" i byłam pozytywnie zaskoczona. Nie są to może filmy najwyższych lotów, ale też nie uznałabym tego czasu za stracony.
Jeśli już będziesz po seansie, to chętnie zapoznam się z Twoją opinią :)
pozdrawiam :)
"Śniadanie do łóżka" widziałam (przyzwoity film, choć komedią bym go nie nazwała, bo mało w nim było zabawnych momentów), więc teraz wiem, czego mniej więcej się spodziewać po "Los Numeros". Dzięki :)
OdpowiedzUsuńIrm
PS Jak go obejrzę, to się na pewno wrażeniami podzielę :)