Wszystkie teksty zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na ich kopiowanie i wykorzystywanie osobom postronnym bez mojej uprzedniej pisemnej zgody.

sobota, 2 lutego 2013

Nabytki stycznia

Czas na nabytki stycznia i małe podsumowanie.

Najpierw zacznę od tego, że w styczniu przeczytałam 10 książek (patrz: tutaj). Najlepszą z nich okazała się Agnes Grey Anne Brontë (recenzja). 
Stosik ten daje też łączną wysokość 21,2 cm.

W styczniu przybyło mi 8 nowych książek:
  1. Borneo Martyna Wojciechowska
  2. Etiopia Martyna Wojciechowska
  3. Laboratorium Douglas Preston, Lincoln Child
  4. Za żelazną kurtyną Carmen Laforet [egzemplarz recenzencki]
  5. Fajnie być samcem Dmitrij Strelnikoff [egzemplarz recenzencki]
  6. Wakacje w Nepalu Olga Morawska
  7. Wakacje w RPA Olga Morawska
  8. Szemrane towarzystwo niegdysiejszej Warszawy Stanisław Milewski [egzemplarz recenzencki]






W styczniu napisałam też dwie recenzje dla portalu DEBIUTEXT:





Switch! Christian Bieniek
Agnes Grey Anne Brontë

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Oczywiście każdy ma prawo do swojego zdania, ale proszę o kulturalne wypowiedzi i krytykę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...