Wszystkie teksty zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na ich kopiowanie i wykorzystywanie osobom postronnym bez mojej uprzedniej pisemnej zgody.

sobota, 1 czerwca 2013

Nabytki maja

W maju nie poszalałam z zakupami książkowymi, m.in. dlatego, że odkryłam w bibliotece w moim rodzinnym mieście, że mają cały dział podróżniczy.
Nabyłam za to trochę innej literatury:

  1. Nez Perce Jarosław Wojtczak
  2. Siedzący Byk Robert M. Utley
  3. Encyklopedia plemion Indian Ameryki Północnej Leszek Michalik
  4. 1001 rad dla zdrowia (prezent od znajomej)
  5. Niezwykłe miejsca, niezwykłe krainy (prezent od znajomej)
  6. Paunisi Aleksander Sudak
Kupiłam też stare numery (dwa roczniki) czasopisma "Tawacin" (Pismo Przyjaciół Indian). 
Tak przy okazji, dla tych, którzy chcieliby zgłębiać temat, polecam świetną księgarnię z książkami o tej tematyce: http://tipibooks.home.pl/ a jak nie wiecie, czego szukać, to tu daję link do mojej półki z książkami o rdzennych Amerykanach: http://lubimyczytac.pl/polka/1317788/indianskie/miniatury

Zdjęcia wymienionych wyżej pozycji zamieszczam poniżej. Wybaczcie mi jakość - ja i fotografia nie idziemy ze sobą w parze (może kiedyś zajmę się zgłębianiem tego tematu). Następnym razem bardziej się postaram - obiecuję. Zdjęcia robione w różnym czasie i w różnych miejscach, stąd też ich tak wiele, a nie jedno z wszystkimi pozycjami.
Dwa roczniki czasopisma "Tawacin" i "Nez Perce"




I na koniec to, co przywlekłam z biblioteki:

Tak, wiem, nie robi się zdjęć pod światło. Poprawię się :)


2 komentarze:

  1. Trochę Ci się tego uzbierało!:) Najbardziej zainteresowała mnie książka Pałkiewicza ,,Syberia".

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam powieść "Epopeja polsko-indiańska" na http://limmberro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Oczywiście każdy ma prawo do swojego zdania, ale proszę o kulturalne wypowiedzi i krytykę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...